Når

06/09/2021

Kjære medlemmer i Sandnes Historielag og andre interesserte!

Sandnes Symfoniorkester – historie og historier

Velkommen til møte i historielaget mandag 6. september kl. 19 på Vitenfabrikken.

Sandnes Symfoniorkester (før Sandnes Orkesterforening) er en av byens eldste musikkinstitusjoner, stiftet i 1895. Orkesteret har i dag ca. 60 medlemmer sammensatt av profesjonelle musikere, musikkarbeidere og amatører. Bjørn Pettersen, Randi Bjørgan, Ingvard Mæland og Arne Værum Larsen vil alle bidra med å fortelle Symfoniorkesterets historie og historier fra orkesterlivet. Øyvind Lapin Larsen har samlet mange flotte bilder fra lang tid tilbake og fram til i dag. Vi ser fram til et interessant foredrag i ord, bilder og toner.

Etter gjeldende smittevernregler er det plassbegrensning, meterregel og deltakerregistrering. Påmelding til post@sandnes-historielag.no eller sms til 95 85 71 61

NB: Vi sender dessverre ikke møtet direkte i kveld som først annonsert. Møtet vil være tilgjengelig her på vår hjemmeside fra og med i morgen tirsdag 7. september kl. 18.00

Inngang kr. 50. Enkel servering.

Mvh Sandnes Historielag
Merete Sønsterud